luni, 4 ianuarie 2010

2010, Un început?


Este sau nu un început? Credem că este un început doar pentru că 9
s-a schimbat cu 10? Nu cumva lucrurile sunt la fel? Decurg la fel?
Este totuşi un început, Dumnezeu a lăsat vremurile: zilele, săptămânile, lunile şi anii. Este un început.Toate îşi au vremea lor....atunci acest an trebuie să aibă o semnificaţie. Dacă am privi raţional am spune că singura semnificaţie pentru 2010 este criza, sau mai bine spus aprofundarea ei.
Ce aştepţi de la 2010? Dacă răspunzi „nimic” este posibil ca în spatele lui „nimic” să fie o nemulţumire faţă de anul care a trecut sau o lipsă de credinţă. Nu este o naivitate să aştepţi ceva de la un an. Când eşti creştin ai credinţă în Dumnezeu, aceasta se rezumă adesea la o aşteptare de mai bine, de mai mult sau de vindecare.
„Şi fără credinţă este imposibil să-I fim plăcuţi, pentru că oricine se apropie de El trebuie să creadă că El există şi că îi răsplăteşte pe cei ce-L caută.” Evrei 11: 6
Care este aşteptarea ta? Eu aştept completarea, împlinirea visurilor şi a viziunii!! Îmi doresc implicarea lui Dumnezeu într-o măsură mult mai mare în viaţa mea şi a Bisericii.
Psalm 61:2 „De la capătul pămîntului strig către Tine cu inima mîhnită, şi zic: ,,Du-mă pe stînca pe care n-o pot ajunge, căci este prea înaltă pentru mine!”

Niciun comentariu: