duminică, 2 ianuarie 2011

L-am schimbat pe 10 cu 11

La mulţi ani!
Am schimbat pe 10 cu 11. Mini vacanţa s-a terminat, sărbătorile au trecut şi am intrat în cea mai grea perioadă a anului. Lucrurile care ni se întâmplă repetitiv precum sculatul dimineaţa, mersul la serviciu ca apoi să ne întoarcem şi să ne culcăm iar, ne lasă mai ales între ani, un sentiment de zădărnice şi de non sens. Însă, dacă privim lucrurile din prisma planului perfect al lui Dumnezeu pentru cei ce s-au întors la El, acel feeling de non sens al vieţii dispare şi dintr-odată, viaţa are un sens veşnic. Viaţa aceasta are ecou în eternitate! Dumnezeu ne-a creat pentru slava Lui iar când va trebui să părăsim pământul vom intra în viaţa veşnică bucurându-ne de prezenţa minunată a Sa. Atunci vom înţelege mai mult decât oricând cât de mult ne-a iubit Dumnezeu prin faptul că ne-a creat şi ne-a permis să locuim un timp pe pământ. Vom conştientiza atât de bine planul lui Dumnezeu. Până atunci însă, trăind, să preţuim lucrurile minunate ale vieţii: familia, Biserica, prietenii, natura. Toate acestea sunt sarea şi piperul! Vă invit să urmăriţi un filmuleţ hazliu creat cu scopul de a ieşi din tiparele extreme ale seriozităţii şi din când în când să mai faceţi şi lucruri puţin "trăznite".

2 comentarii:

Andrei Răduţu spunea...

Frumos:)...la multi ani si un an nou cat mai implinit:)

Biserica Sos spunea...

Multumesc si scuze pentru intarzierea replicii. Mi-am schimbat emailul si instiintarile pt moderarea comentariilor mi-au fost trimise pe vechiul email. La multi ani si tot ceea ce-ti doresti pentru 2011!!