miercuri, 30 decembrie 2009

Alfa şi Omega


În fiecare sfârşit de an îmi amintesc de viteza cu care se scurge viaţa şi faptul că momentul întâlnirii cu Domnul în veşnicie este foarte aproape. Deasemeni, la timpul bilanţului, realizez anual că sunt atâtea lucruri pe care le-am făcut dar multe altele pe care nu le-am făcut. Este loc de mai bine. Este loc de mai mult.
Un an greu în care am văzut belşugul credincioşiei Lui, un an de criză care mi-a adus binecuvântări pe care nu le speram, un an cumplit care m-a maturizat.
Sfârşitul şi începutul de an trebuie să fie şi un moment al hotărârilor noi, al alegerilor şi al legămintelor. Până la urmă toţi creştinii trebuie să ţintească mai sus. Întrebările care persistă în mintea mea sunt: Cât de multe din dorinţele şi hotărârile mele pentru anul nou se vor împlini? Vor fi circumstanţe prielnice împlinirii lor sau vor fi potrivinice? Va fi un urcuş sau un coborâş? Va fi criza un liant sau un abstacol?

Răspunsurile ar putea fi simple, filozofice sau concrete. Prefer soluţia spirituală, răspunsul care mă încurajează şi care mă face să sper şi să cred. „
„Multe sunt planurile în inima omului, dar hotărârea DOMNULUI este cea care rămâne în picioare.” Proverbe 19: 21
„Caci Eu stiu gîndurile, pe cari le am cu privire la voi, zice Domnul, gînduri de pace si nu de nenorocire, ca sa va dau un viitor si o nadejde.”
Ieremia 29: 11


Îmi place sfârşitul şi îmi place începutul. Celor ce citiţi acest articol vă doresc să vă cercetaţi plusurile şi mai ales minusurile. Luaţi hotărâri noi, faceţi legăminte noi şi mai mult decât orice fiţi în clocot şi fiţi efervescenţi pentru Domnul. La mulţi ani!

Un comentariu:

Andrei Răduţu spunea...

Frumos articolul:)...La multi ani, toate cele bune, multa sanatate, fericire si impliniri alaturi cei dragi Marian:)