duminică, 25 octombrie 2009

Supravieţuitorul din Ultimate Survival este creştin


Ultimate Survival este unul din puţinele documentare de pe Discovery pe care le urmăresc cu interes. De vină este desigur înclinaţia mea nativă pentru aventură, munte şi altele asemenea. Mare mi-a fost surpriza atunci când l-am văzut pe vedeta documentarului că a filmat şi în Carpaţii Româneşti. Aici, desigur că s-a întâlnit cu un urs brun şi a intrat într-o peşteră. Bear Grylls este cel ce iniţiază milioanele de telespectatori de la Discovery în ale supravieţuirii: Cum să mânânci viermi dintr-un animal în descompunere, furnici, şobolani, scorpioni şi mere din fecale de urs. Cum să te orientezi în teren şi cum să-ţi faci un adăpost peste noapte. Toate acestea, dar şi altele, îl fac pe Bear Grylls un erou îndrăgit de foarte mulţi telespectatori. Însă, eu l-am îndrăgit cu adevărat atunci când, spre surprinderea mea, a afirmat într-un episod că ceea ce îi dă putere să supravieţuiască în unele dintre cele mai grele şi dure situaţii, este credinţa lui. Mi-am spus: trebuie să fie creştin! Numai un creştin născut din nou poate afirma aceasta la televizor. Vestea bună este că Bear Grylls chiar este creştin. Zilele trecute revista creştină Charisma i-a dedicat un articol. Acesta vorbeşte despre întoarcerea lui la Dumnezeu, rolul cursurilor Alpha în viaţa sa dar şi o experienţă din 1998 când a urcat pe muntele Everest şi când patru dintre cei ce s-au căţărat împreună cu el şi-au pierdut viaţa. Două texte Biblice sunt foarte aproape de inima lui dându-i puterea să fie un supravieţuitor: „Pot totul în Cristos, Care mă întăreşte” Filipeni 4: 13 şi Psalm 73: 23 „Însă eu totdeauna sunt cu Tine!Tu mă ţii de mâna dreaptă.”
Cuvântul lui Dumnezeu este plin de putere şi poate face pe orice creştin să fie un „supravieţuitor” în această lume. Noi suntem eroii lui Dumnezeu, iubiţii Săi pentru care şi-a dat Fiul să moară. Moştenirea primită datorită jertfei Sale de la cruce ne face mai mult decât supravieţuitori, suntem cei ce biruim împreună cu Cristos.
„Însă, în toate aceste lucruri, noi avem victorie deplină prin Cel Care ne-a iubit.” Romani 8: 37(NTR)

Niciun comentariu: