marți, 29 septembrie 2009

La Peles, si mai iute!


Weekendul trecut am petrecut 3 zile in tabara la Sinaia. Cand am organizat acest eveniment nu am stiut ca ne vom sincroniza cu un mare eveniment prahovean: zilele orasului Sinaia. Am remarcat imediat aglomeratia si circulatia ingreunata din pricina faptului ca politia nu permitea accesul prin oras, circulatia fiind deviata. Asadar, intre doua sesiuni ale taberei ne-am dus sa vedem despre ce este vorba. Am plecat cu prejudecati deoarece in urma cu doi ani am fost la un alt eveniment prahovean asemanator: festivalul cascavelei in Valea Doftanei. Acolo am gasit manele din belsug, aglomeratie, lipsa parcari si preturi la branzeturi mai mari ca-n piata. Am ramas cu regretul unei zile pierdute. Dar, la Sinaia, surpriza! Am gasit un eveniment bine organizat, cu idei extraordinare, de toate pentru toti, mancare pe alese, o mini expozitie de masini de epoca si personaje imbracate in costume tot de epoca. Deasemeni, pentru gurmanzii cu bani a fost raiul pe pamant: cele mai alese fripturi, gratare, prajituri, delicatese si desigur, must. Caragiale ar fi spus, probabil: „La Peles si mai iute!”

Niciun comentariu: