luni, 15 septembrie 2008

Familia mea


Săptămâna aceasta la Radio SOS, emisiunea Repere, s-a propus subiectul „Moralitatea Familiei”. De aici mi-a venit ideea să împărtăşesc câte ceva despre familie şi aici pe blog.
Mai întâi aş vrea „să mă laud şi eu puţintel..”(2 Cor.11: 16) cu familia pe care mi-a dat-o Dumnezeu. Nu spun asta din prea multă modestie, ci chiar cred familia este una dintre cele mai mari binecuvântări din viaţa mea. Anul acesta pe 14 August am împlinit 9 ani de căsnicie.Sincer, habar n-am cum au trecut! Au fost cei mai frumoşi şi împliniţi ani ai vieţii mele. Soţia mea Cristina, luându-mă de soţ a intrat într-o cursă fantastică a credinţei alături de mine. Sunt îndrăgostit de ea, şi nu ştiu ce-mi face, că mă îndrăgostesc din nou şi din nou de ea. Câteodată mă frec la ochi şi îmi spun, sunt eu orb, sau soţia mea este foarte frumoasă?
Dragostea noastră a rodit acum trei ani, apărând în scenă Andu. Trei ani? Când au trecut Doamne? Parcă mai ieri s-a născut! Anii frumoşi trec repede. Oare cum va trece veşnicia care în privinţa frumuseţii nu poate fi comparată? Andrei creşte într-o familie echilibrată, merge la Biserică săptămânal din plăcere, de fapt abia aşteaptă şi la grădiniţă la fel. Câteodată îmi spun: Ce binecuvântare este să creşti într-o familie de creştini implicaţi în biserică. Eu nu am avut această şansă, însă mă lupt cât pot să o ofer familiei mele.
Ne place să ne implicăm, să slujim şi să ne plimbăm. Dar cred cel mai mare atuu al familiei mele este apartenenţa noastră la o biserică extraordinară. Chiar credem că suntem binecuvântaţi să fim parte din Biserica SOS. Toţi membrii ar trebui să se simtă aşa! Nu tradiţie, nu legalism, nu plictiseală!! Biserica ne provoacă enorm să ne apropiem de Dumnezeu.

Niciun comentariu: