luni, 23 august 2010

Un concediu ideal la Moeciu


Anul acesta am decis împreună cu familia să mergem în concediu la Moieciu. Timp de 10 zile am stat într-o pensiune din Moieciu de Jos aşezată departe de drum, între nişte dealuri foarte frumoase. Deşi anul trecut am fost în Austria pentru o săptămână, concediul petrecut la Moieciu a fost parcă cel mai frumos. Dealuri, râuri, fâneţe, aer curat cu un miros proaspăt de flori şi fân proaspăt cosit. Toate acestea ne-au făcut să ne simţim binecuvântaţi cu un concediu relaxant şi totodată aventuros. Zi de zi am colindat dealurile şi traseele din jur descoperind nişte peisaje superbe pe care nu le-am mai văzut în România. Locaţia situată spre sfârşitul pitorescului culoar Rucăr- Bran, înconjurat de Bucegi şi Piatra Craiului este de o frumuseţe deosebită pentru cei ce caută frumosul, liniştea şi curăţenia. Trebuie spus că localnicii s-au străduit să păstreze cu hărnicie curăţenia şi frumuseţea zonei astfel încât pentru un vizitator venit din jungla de beton a oraşului pare ireal şi de necrezut că se află într-o zonă din România. Cu toţii fără nici o ezitare am decis, că dacă Domnul ne va permite, la anul să mergem din nou acolo. Abia am venit şi deja ne este dor de acele locuri.

Niciun comentariu: