luni, 15 februarie 2010

Sarah's Choice

De curand am vizionat filmul creştin "Sarah's Choice". Personajul principal este interpretat de Rebeca St James care, pe lângă faptul că este o solistă creştină care se bucură de mare succes în lumea muzicii creştine, deţinătoarea mai multor premii importante, se ocupă mai nou şi de filme. Prima dată am auzit de "Alegerea Sarei" la CBN într-un interviu cu actriţa principală. Acolo Rebeca St James a spus că filmul are scopul de a convinge mamele cu sarcini nedorite să renunţe la avort. Mi-am notat numele fimului şi în final am făcut rost de el. Este un film bun, chiar dacă pare low budget şi este în general un film liniştit. Ideea peliculei mi se pare extraordinară şi îl recomand spre vizionare tinerilor şi adulţilor. Nu vreau să vă povestesc ideea fimului, ci doar vă provoc să îl vizionaţi. Cei care aţi văzut şi aţi apreciat filmul Fireproof, cu siguranţă îl veţi aprecia şi pe acesta, chiar dacă din punct de vedere artistic nu se ridică la nivelul filmului al cărui principal protagonist a fost actorul creştin şi profesionist Kirk Cameron. În Concluzie, se merită văzut!

Niciun comentariu: