luni, 1 iunie 2009

Un Salt Uriaş


Întrucât am fost foarte ocupat zilele trecute nu am mai scris de ceva timp un articol pe blog. Totuşi, sunt recunoscător celor care totuşi au vizitat blogul în aceste zile.
Traducerea cursurilor SALT, aranjarea lor şi organizarea conferinţei m-au ţinut „în priză” zile întregi. Când organizezi astfel de evenemente te întrebi tot felul de lucruri: Vor veni oamenii? Se merită efortul?
Dealungul anilor de după revoluţie pragmatismul occidental al evaluării a devenit aproape un standard în lucrarea creştină. Care este numărul? Cât?, Câţi? Etc.
Aceste întrebări s-au perindat, pe rând şi în mintea mea. De fiecare dată am încercat să răspund îngrijorării prin credinţă. Programul conferinţei a fost de Luni până Joi de la 9 la 13. Era clar că vor veni doar cei ce sunt full time în lucrare şi cei ce îşi vor lua cumva liber în acele zile. Am observat că din ce în ce mai mulţi pastori se plâng că în timpul săptămânii nu se mai pot baza pe enoriaşi. Fie sunt la servici, fie sunt la şcoală, fie sunt prea obosiţi şi plicitisiţi să mai se obosească să vină la biserică. În fine, prima zi a conferinţei venit şi am rămas din nou surprins de bunătatea Domnului. Am avut 42 de persoane, pastori lideri şi membrii dedicaţi, veniţi din Ploieşti, din jur dar şi din ţară. Toţi aceştia au finalizat cursurile primind diploma de participare din partea V.C.L.I.
Sunt convins că o mare roată a început să se învârtă încet. Ea se va roti din ce în ce mai tare pentru că aceste cursuri sunt aşa de simple şi practice încât nu au cum să nu aducă un impact în bisercile care le fac.
Sunt încă „în priză”, sunt entuziasmat dar şi încrezător că am făcut ceea ce trebuia.

Niciun comentariu: